CONTÁCTANOS    ASÓCIATE

10È ANIVERSARI D'ACORDJOC: “LA UNITAT DE LES EMPRESES OPERADORES: CLAU PER ENCARAR UN FUTUR EXITÓS PER A LES PIMES DEL SECTOR”

el . Publicado en Notes de premsa

Aquest aspecte van coincidir en destacar, tant el President d’ACORDJOC, Sr. Joan Devesa, com el President de PIMEC, Sr. Josep González, durant les seves intervencions al sopar celebrat per ACORDJOC, el dijous 18 de juliol, amb motiu de la celebració dels seus 10 anys formant part de l’associacionisme empresarial català.

L’eslògan “ACORDJOC, 10 ANYS AMB TU” va centrar bona part del discurs d’inauguració que el President d’ACORDJOC, Joan Devesa, va dirigir als assistents al sopar que va organitzar l’associació d’empresaris a l’Hotel W Barcelona amb motiu del seu 10è aniversari.

Joan Devesa, que va parlar de les claus per garantir un futur exitós per al sector, es va centrar en la unitat de les petites i mitjanes empreses del sector, va destacar la importància del progrés tecnològic i de la capacitat de gestió, així com els coneixements i l’experiència com a fonaments per gestionar de forma eficaç i eficient les empreses operadores.

El Sr Josep González, President de PIMEC que va assistir com a convidat il.lustre a l’esdeveniment, es va dirigir als assistents, d’entrada, per felicitar l’equip tècnic d’ACORDJOC del qual en va destacar la seva capacitat i la feina ben feta i va fer èmfasi en la importància de l’associacionisme de les pimes per poder aconseguir objectius comuns.

Sobre la situació econòmica general, el President de la patronalcatalana va pronosticar, basant-se en l’anàlisi de grans paràmetres econòmics, que s’espera que cap a finals d’aquest any s’apreciï una limitada millora de la situació, alhora que va destacar, que ja actualment s’està detectant un increment de contractacions de personal per a les empreses, tot i que va matitzar que el gran problema de l’empresa és el finançament i que mentre no hi hagi crèdit ni liquiditat per a les empreses aquestes no podran iniciar la seva recuperació.

La vetllada es va desenvolupar en un marc incomparable amb un ambient molt festiu, tant per part dels associats com dels convidats, demostrant el gran èxit de convocatòria d’ACORDJOC.

Abril 2018

Haz tu consulta